vineri, iulie 20

La Steaua, abonamente doar cu buletinul

Doar cu buletinul. Aşa se vând abonamentele pentru sezonul viitor în Ghencea. Suporterii sunt de acord cu această metodă şi cred că, în ciuda deciziei lui Gigi Becali de a nu vinde abonamente la peluze, acestea vor putea ajunge, totuşi, la fani.

Suporterii care vor să îşi cumpere un abonament la peluzele stadionului Ghencea au o speranţă: Hagi. Ei aşteptă întoarcerea "Regelui" din Olanda şi sunt siguri că acesta va schimba decizia lui Gigi Becali de a nu scoate la vânzare abonamente la peluze.

"Eu zic că e doar o ambiţie a lui Gigi. Când va veni Hagi se va rezolva totul, pentru că Hagi îşi va da seama că fără spectatori nu va avea forţă", a spus un fan al roş-albaştrilor.

Pentru a-şi procura un abonament în Ghencea, suporterii au nevoie, pe lângă completarea unui formular, de buletin sau paşaport şi de abonamentul din sezonul trecut. Această ultimă condiţie nu este însă pe placul fanilor, mai ales că, în campionatul 2006 - 2007 nu au prea avut ocazia să-şi folosească abonamentele .

"Mi se pare o aberaţie să vii cu abonamentul vechi. Au spus că ne rezervă vechile locuri. Dar poate anul trecut am venit târziu şi am luat unde am nimerit. Şi nu mi-a plăcut Poate acum vreau în altă parte", s-a revoltat un alt suporter al Stelei.

Sursa: Realitatea TV

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Video-ul zilei!!

Video-ul saptamanii!!!