sâmbătă, iulie 14

Zece elevi români se află printre cei mai valoroşi tineri din lume


O medalie de aur, una de bronz şi înscrierea a zece români printre cei mai valoroşi tineri din lume. Sunt rezultatele cu care liceenii români s-au întors acasă de la Olimpiada Internaţională Multidisciplinară, care a avut loc în Yakutia, în Federaţia Rusă.

Printre părinţii care îşi aşteptau plini de mândrie copiii la aeroport s-a numărat şi actorul Vasile Muraru. Fiica lui, Maria, a câştigat o medalie de aur la olimpiada la chimie.

"Mă simt foarte bucuroasă, foarte fericită, nu mă aşteptam să fie chiar atât de bine, sunt şi puţin obosită, sper să mă odihnesc şi să am vacanţa aşa cum mi-o doresc", a spus Maria Muraru.

"E mare lucru, trebuie să mai înveţe cineva şi în ţara asta şi trebuie copii să aibă un exemplu bun şi în domeniul asta, nu numai ce e promovat în jurul nostru. Un viitor chimist? Asta ce vrea ea, eu nu mă bag, eu cu meseria mea, dar şi cea de tată", a mărturisit actorul Vasile Muraru.

"A fot capătul unei perioade foarte lungi şi munca care am depus-o în această pregătire a fost răsplătită", a spus Bogdan Stoica, olimpic la Informatică.

"Este un început şi zic că este o muncă extraordinar de mare a elevilor, a profesorilor a colegilor mei, care sunt aici, alături de mine. Mai ales a elevilor, care au uitat de orice joacă şi au studiat continuu", a declarat Silvia Muraru, directorul Colegiului Naţional de Informatică "Tudor Vianu".

România a fost pentru prima oară reprezentată la Olimpiada Internaţională Multidisciplinară de către o echipă formată din elevi ce studiază la aceeaşi instituţie de învăţământ.

Sursa: Realitatea TV

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Video-ul zilei!!

Video-ul saptamanii!!!