duminică, iulie 29

Super lucrare!!

Cum de i-a trecut prin cap sa scrie asa ceva in lucrare? Pacat ca a luat 4 cred ca merita mai mult pentru ca totusi a scris ceva :P. Ma intreb ce va zice doamna diriginta daca ii scriu asa ceva in lucrare :D, totusi ar trebui apreciata sinceritatea si cred ca merita cel putin 5 :P.



Si pentru cine nu intelege vedeti mai jos:

"Va rog frumos sa ma scuzati. N-am citit nuvela, deoarece m-a durut capul toate aceste zile si am fost racit bogza. Abia am reusit sa-mi scriu povestirea pe astazi, aceea cu argourile. Nu mi-am invatatla nici un obiect. Sunt total nepregatit pentru aceasta zi. Ieri n-am fost la scoala si nici azi n-am vrut sa vin. Mai bine nu veneam. Imi acceptati scuzele? Atunci cand imi evin din starea asta o sa ma pregatesc pentru scoala."

"Scuzele ti le accept. Dar vei suporta consecintele."

Un comentariu:

  1. "Scuzele ti le accept, dar vei suporta consecintele" Cum vine asta pai ori il iertati ori nu, dupa parerea mea ati fost cam nedreapta cu el :P.

    RăspundețiȘtergere

Video-ul zilei!!

Video-ul saptamanii!!!