joi, iulie 19

Rapid l-a transferat pe Herea


Rapidul contraatacă pe piaţa transferurilor! Giuleştenii l-au transferat pe Ovidiu Herea, de la FC Naţional, pentru 1,5 milioane de euro, jumătate din suma cerută iniţial de Constantin Iacov. Herea va fi prezentat oficial mâine, într-o conferinţă de presă, alături de Tamandare, Andrade şi Nicolae Manea.

După ce a cerut 3 milioane de euro pentru transferul lui Herea, patronul Naţionalului, Constantin Iacov, l-a lăsat pe mijlocaşul bancar să plece la Rapid pentru numai un milion şi jumătate de euro. Herea a fost dorit foarte mult în Giuleşti de către Cristiano Bergodi, omul care l-a promovat pe jucător în 2006, când italianul antrena pe FC Naţional.

"În proporţie de 95%, Herea va ajunge în Giuleşti. Au fost nişte negocieri dure cu domnul Copos, dar mă bucur că până la urmă ne-am înţeles. Deşi am avut o ofertă şi de la Steaua, am preferat să-l las pe Herea în Giuleşti pentru că mă interesează în primul rând cariera fotbalistului şi abia apoi partea financiară", a declarat, pentru Prosport, preşedintele C.A. al Fc Naţional, Constantin Iacov.

Sursa: Realitatea TV
Foto: NewsIn

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Video-ul zilei!!

Video-ul saptamanii!!!