joi, iulie 26

Manea: "Herea nu merge la Steaua. Rapid a dat mai mult de 1.6 milioane de euro pe el"

Poveste Herea continua. Adi Ilie spune ca Steaua s-a inteles la bani cu Herea si FC National, dar Rapidul neaga posibilatatea ca jucatorul sa ajunga in Ghencea. Secretarul general din Giulesti, Nae Manea a spus ca actele lui Herea sunt la el, cluburile au semnat, iar Herea trebuie doar sa mai semneze si el, iar totul se termina.

"Actele lui Herea sunt la mine, va juca la Rapid. Astazi am fost cu domnul Copos la domnul Iacov. Am stat 4 ore in negocieri. Am ajuns la o intelegere. Mai trebuie ca jucatorul sa semneze. Am vorbit in seara asta cu domnul Iacov si mi-a promis ca Herea o sa joace numai la Rapid. Jucatorul a vrut sa vina la Rapid si azi a zis ca vrea si acum. Daca nu vine la Rapid, atunci ramane la FC National. Nu poate sa mearga la Steaua, pentru ca noi am dat mai mult de 1.6 milioane de euro pe el, mai mult decat a oferit Steaua.", a spus Nae Manea. Vezi video aici.

Sursa: Sport.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Video-ul zilei!!

Video-ul saptamanii!!!